Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року No 3682-XII з наступними змінами, доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99 р. No199).

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється дія «ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів».

*Стаття 20. Право споживача на обмін товару належної якості.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не був у вжитку та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом із проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

В Обміні/Поверненні товару вам буде відмовлено, якщо при розгляді вашої вимоги про повернення товару буде встановлено, що:

  • Товар має механічні ушкодження з вини замовника (тріщини, подряпини, сколи, механічні ушкодження крім прихованих виробничих дефектів);
  • Порушено правила та умови експлуатації меблів;
  • Товар був у експлуатації чи була спроба самостійного збору товару;
  • Товар знаходиться у неповній комплектації або не в заводській упаковці;
  • Обов'язково зберігайте упаковку (+ етикетку) від меблів до остаточного збирання! У разі необхідності заміни пошкодженого елемента на новий, виробник може вимагати повернути йому браковану деталь разом із упаковкою, в якій вона була.

Якщо товар придбано з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Повернення/обмін товару, а також повернення коштів здійснюється у строки, встановлені законодавством України.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:

перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;

у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виробника), або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;

користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватись передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.

Зображення, що представлені на сайті, надані офіційними виробниками товарів. Відтінки можуть відрізнятися від реальних, що не є підставою для повернення.

На закінчення, хотілося б додати, що Закон України "Про захист прав споживача", дуже чітко регламентує всі аспекти обміну та повернення товару продавцю. Наш інтернет-магазин здійснює обмін товарів та повернення грошей у суворій відповідності до Закону України. Сподіваємося, що наведена в цьому розділі інформація виявиться корисною при покупці товарів у нашому магазині.

Отримання товару:

При отриманні замовлення кур'єр має видати замовнику накладну. Замовник зобов'язаний перевірити кількість накладної пачок, дзеркал, скла, фурнітури, наявність всієї документації. Уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень.

У разі виявлення пошкодженого товару, зв'яжіться з нашим менеджером за тел. +380689122335 для швидкого вирішення цієї проблеми.

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронну пошту 18kardon.a@gmail.com:

  • Фото пошкоджених деталей;
  • Фото етикетки (від упаковки виробу);
  • Фото схеми складання із зазначеними пошкодженими деталями (якщо така є);
  • Фото складеного вами акта (претензію) (див. «Доставка та оплата»).

Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компанія 18 Кардон несе відповідальність за цілісність замовлення від відділення відправки товару до вручення товару одержувачу та розпису одержувачем в акті приймання-передачі. За подальше переміщення товару, компанія 18 Кардон відповідальності за цілісність не несе.

Акційний товар обміну та поверненню не підлягає.

Компанія Девероїс компенсує вартість доставки товару клієнту тільки у разі відмови та повернення товару через брак. У всіх інших випадках вартість доставки не компенсується.