Умови доставки та оплати

Способи доставки:

Нова Пошта

Вартість доставки по Україні згідно з тарифами Нової пошти.

Самовивіз – Безкоштовно

Самовивіз можливий, якщо покупець проживає в одному місті зі складом виробника, або є можливість забрати замовлення з іншого міста, не пересилаючи його кур'єрською службою. Пересилання товару кур'єрською службою оплачує отримувач.

Доставка по Києву

Вартість доставки по Києву від 400 грн.

За вартості замовлення від 20000 грн. Доставка по Києву безкоштовно, за умови, що склад виробника знаходиться у Києві, або Київській області. Доставку меблів до Києва з інших міст України здійснюється кур'єрськими службами та оплачується покупцем згідно з тарифами кур'єрської служби.

Способи оплати:

Готівкою

Даний спосіб оплати діє тільки на товари компаній-виробників, чиї склади знаходяться в Києві, або в Київській області. Просимо звернути увагу, незважаючи на те, що наша компанія знаходиться у Києві, не весь товар, представлений нами, так само знаходиться у Києві.

Безготівковий розрахунок

Рахунок-фактура виставляється продавцем покупцю після остаточного прийому покупцем товару чи послуг.

Оформивши замовлення, Вам буде виписано рахунок, який можна буде сплатити через касу будь-якого банку. Оригінали документів з підписом та мокрим друком (рахунок та видаткова накладна), надішлемо на вказану вами адресу. Інтернет магазин працює на єдиному податку.

Накладений платіж

Відправка товару післяплатою здійснюється після передоплати 10-25% залежно від суми замовлення. Можливе надсилання замовлення без передоплати, подробиці у менеджера.

Передплата здійснюється на картку Моно банк. Після уточнення всіх деталей на замовлення, вам буде надіслано повідомлення у вайбер з № картки Моно банку та сумою до оплати. За бажанням клієнта виписуємо рахунок, який можна буде сплатити у відділенні будь-якого банку.

Додаткова інформація про доставку та оплату:

Шановні покупці та гості нашого інтернет-магазину, які проживають у Києві. Те, що компанія знаходиться в Києві, не означає, що пропонований нами товар також знаходиться в Києві. Частина знаходиться у Києві, частина в інших регіонах України. Асортимент товарів дуже великий і київські склади не в змозі розмістити весь асортимент, тим більше, що 40% меблів виробляється на замовлення. Доставка товару до Києва з інших регіонів України здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта та оплачується покупцем.

Замовляючи товар кур'єрськими службами, при отриманні обов'язково перевіряйте комплектацію товару на замовлення, а також його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце – обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: +38 (068) 912-23-35

Умови безкоштовної доставки:

По Києву діє безкоштовна доставка при вартості замовлення від 20000 грн.

Термін доставки товару:

  • 1-2 робочі дні по Києву та області, якщо товар є на складі;
  • 2-3 робочі дні кур'єрськими службами України, якщо меблі є на складі;
  • Від десяти робочих днів, у разі відсутності на складі даної позиції та виробнику потрібно буде її виготовити;
  • До чотирьох тижнів при замовленні нестандартних розмірів.

Вартість підйому та збирання меблів (по Києву та Київській області) уточнюйте у менеджера.

Прохання про підйом та збирання меблів говорити заздалегідь.

Компанія 18 Кардон несе відповідальність за цілісність замовлення від відділення відправки товару до відділення прибуття товару, за подальше переміщення товару, компанія 18 Кардон відповідальності за цілісність не несе.

Характеристики та комплектація товару можуть змінитися виробником без попередження. Інтернет-магазин "18 Кардон" не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.

При відправленні наших меблів перевізником "Нова пошта", вся продукція упаковується ним же в додаткову захисну упаковку. Це робиться для того, щоб ви могли отримати замовлення без механічних пошкоджень. Ціни на дод. упаковку визначаються за тарифами перевізника. Усі скарги та пропозиції щодо збільшення суми доставки прохання надсилати до служби доставки Нова Пошта. Необхідність обрешітки визначає сам перевізник. Інтернет-магазин 18 Кардон не несе відповідальності за додаткове пакування від Нової Пошти. Ціна обрешітки буде додано до суми доставки. Якщо ви не погоджуєтесь з додатковою упаковкою, ви можете написати акт-претензію на будь-якому з відділень Нової Пошти. Нова Пошта перегляне вашу скаргу і у разі позитивного рішення поверне вам витрати на латання.

Обрешітка - це спеціальний вид упаковки, що є конструкцією з дерев'яних дощок і рейок, як основи для зміцнення відправлень. Обрешітка захищає відправлення під час транспортування (застосовується для габаритного, тендітного чи цінного вантажу).

Необхідність обрешіщати товар визначає сама кур'єрська служба. Якщо ви вважаєте, що потреба обрішувати товар була зайвою, ви можете подати скаргу у відділенні кур'єрської служби. Ваша пропозиція буде розглянута і у разі позитивного рішення вам компенсують витрати на латання. Інтернет-магазин "18 Кардон" не несе відповідальності за рішення кур'єрською службою помістити товар у лати.

Номер відділення прийому товару може бути змінено відправником або компанією перевізником (відділення прийому товару приймає до 30 кг., відділення закрилося та ін.) без повідомлення. Інтернет-магазин "18 Кардон" не несе відповідальності за зміну відділення прийому товару.

Співробітники нашого інтернет-магазину «18 Кардон» розуміють, що кожному покупцеві дуже важливо знати вартість доставки будь-якого товару до його міста чи смт. На прохання покупця ми можемо прорахувати приблизну вартість доставки, але тільки до відділення перевізника у вашому місті. Адресну доставку та післяплату ми не прораховуємо. При цьому прошу врахувати, що у зв'язку з постійними подорожчаннями перевезень вантажу, озвучена нами сума та сума, зазначена в декларації, не є підставою для вимоги компенсації витрат на перевезення. Інтернет-магазин «18 Кардон» не несе відповідальності за ціни перевізників, більш докладну інформацію про вартість доставки ви можете дізнатись на сайті самого перевізника. Телефонувати і вимагати компенсації ви можете в тому випадку, якщо сума післяплати виявиться вищою, ніж було обумовлено, або ж, при прийомі товару були помічені пошкодження, не відповідність комплектації.

Для підтвердження замовлення вам необхідно буде внести передоплату 10-25% залежно від вартості замовленого товару. Передоплата – є гарантія покупця, що він забере товар із відділення кур'єрської служби, а з незрозумілих причин відмовиться. У такому разі компанія буде зазнавати збитків щодо пересилання товару. Так само, ця сума служить – бронюванням товару і покупець може притримати відправку на невизначений час, при цьому бути повністю впевненим, що товар є в наявності, ціна не зміниться і в будь-який час він може його забрати, не побоюючись, що товар продасться. Якщо ви з незрозумілих причин відмовляєтесь від товару, передплата не повертається. Інші 75% та витрати на доставку ви оплачуєте при отриманні товару.

Приймаються замовлення на меблі не стандартних розмірів! Замовлення на стандартні розміри підтверджуються внесенням передоплати 50% від вартості замовлення. Термін виготовлення – від 21 доби.